čtvrtek 6. července 2017

Vznik projektu

Jste také pisálci s nadšením do nových příběhů, které jen čekají na to, až je napíšete? 

Já totiž ano. 

Existuje spousta věcí, u kterých bych se ráda vyhnula publikování jich na můj hlavní blog. Od toho zakládám tento.

Může se zdát, že sem brzy přibydou jen rozcvičky v psaní, pravda je však zčásti jiná. Ano, chci si pořádně protáhnout psací mozkové závity, ale to zdaleka není vše.


Miluji tvoření postav do příběhů. Miluji, když jim vytvářím odlišnosti. Jejich minulost. Budoucnost.

Kdysi se mi minulost jedné osoby vešla na stránku v A5 sešitku, dokonce vedle portrétu zaplňující polovinu stránky.

Dnes mi nevystačí ani jeden sešit a potřebuju právě blog, abych dovedla uspořádat tyto haldy minulostí jednotlivých postav v jednotlivých příbězích dohromady.

Mimo to zde budu publikovat i kompletní či jen částečně zhotovené profily těchto postav - a věřte, že jich bude mnoho. Taky zde do hloubky upřesním historii světů, ve kterých se mé příběhy odehrávají.

A přesto popravdě netoužím, aby na tento blog chodili návštěvníci. :D
Nebude mi to vadit, ale když to tak vezmeme... Jsou to jen výplody mé trénující se mysli, mnoho věcí tu bude bez děje - kupříkladu série textů o tom, jak probíhá typických, například, 15 dní na Antanaru z pohledu Franka. Bližší informace zjistíte až za delší dobu, zatím o něčem takovém nepadla na žádném z mých blogů zmínka :^D 

Takže... Pokud sem přijde kdosi, koho baví mé příběhy číst a rád by se podíval na historie různých postav, ráda jej uvítám, přestože zde nenajde nic, co by stálo za řeč! :D

A random návštěvníci, radši nejprve jukněte na tento blog, můj aktuálně hlavní:


C ya, guys! :3

Žádné komentáře:

Okomentovat